نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

NGWave v4.1

NGWave نام نرم افزار قدرتمندی است که به کمک آن فادر خواهید بود تا هر آنچه که باب میلتان است بر روی فایلهای صوتی خود اعمال کنید ! این نرم افزار برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که با فایلهای صوتی زیاد سر و کار دارند و یا در پی ساخت آهنگ و ویرایش آۀبوم های خود هستند. جالب است بدانید بسیاری از آلبوم های مطرح ساخته شده و ارائه شده در بازار ( آلبوم خوانندگان ) به واسطه همین نرم افزار پرقدرت میکس و مونتاژ شده و سپس روانه بازار شده است . ابزارهای پیشرفته قرار گرفته در این محصول باعث شده تا ، از نرم افزارهای هم دسته خود پیشی گرفته و برای کاربران به عنوان نرم افزار اول در این زمین از جایگاه خاصی برخوردار باشد !
این نرم افزار علاوه بر قدرت مثال زنی ، سرعت بالا و خروجی با کیفیت بسیار عالی ، یک آنالیزگر دقیق نیر می باشد . شما فایل صوتی مورد نظر خود را وارد محیط نرم افزار کرده ، سپس نرم افزار به شما فرکانسهای صوتی را به شکل کاملا دقیق و و اقعی ارائه می کند ! شاید سوال شما در این زمینه این باشد که این عملکرد نرم افزار چه فایده ای خواهد داشت ؟ در پاسخ باید گفت که : این عملکرد استثنایی نرم افزار باعث خواهد شد تا شما کوچکترین صداهای موجود در فایل صوتی و یا صدای ضبط شده توسط خود را شناسایی کرده و در صورت تشخیص عدم نیاز اقدام به جداسازی و حذف آن کنید و یا آن را جا سازی کرده و در جایی دیگر اقدام به چسباندن آن و ساخت فایل صوتی جدید کنید! همچنین قادر خواهید بود بر روی فرکانس خاصی از صدا ، صدای دیگری را اضافه و به اصطلاح میکس کنید!! چنانچه فایلهای صوتی را که تهیه کرده اید که از کیفیت پایینی برخوردار هستند ، مثلا با میکروفون های ضعیف صدا برداری شده ، و یا محیط ضبط صدا شلوغ بوده و یا به دلیل وزش باد صدای نهایی کیفیت خود را از دست داده ، با کمک این نرم افزار می توانید کیفیت صدا خروجی را بسیار بالا برده و صدا خروجی کاملا متفاوت با صدای اولیه برای خود ساخته و ذخیره سازی کنید. برای اینکه در مسیر عملکرد خود دچار سر در گمی نشوید ، نرم افزار نیز به صورت اتوماتیک و پیشرفته در هر کجا که احساس نیاز کنید به صورت کاملا نامحسوس به کمک شما آمده و در رفع مشکل شما را یاری خواهد کرد. لازم به ذکر است که تمامی این توانایی ها و قدرت بالای نرم افزار شما را از یاد گیری علوم مرتبط در زمینه میکس و موناژ و… کاملا مصون و چه بسا خود نوعی آموزگار برای شما تلقی خواهد شد. شما فقط کافیست که فایل صوتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با توجه به ابزارهای قدرتمند موجود در نرم افزار به آنچه می خواهید دست پیدا کنید !
با NGWave هر آهنگی که دوست دارید را انتخاب کنید ، آهنگ را درون نرم افزار بکشید ، صدای خواننده آهنگ را استخراج کنید ، صدای خود را جایگزین آن کنید و سپس فایل حاصل را در هر کجا که دوست داشتید ذخیره سازی کرده وسپس از آن کپی برداری کنید !

امکانات کلیدی نرم افزار :
- قابلیت پشتیبانی از فرمت های WAV و MP3
- قابلیت دستی سازی و یا اتوماتیک سازی فضای نرم افزار به طور کاملا حرفه ای و آسان
- قابلیت افکت گذاری بر روی فایل های مد نظر با توجه به افکت های طراحی شده در نرم افزار
- قابلیت حذف نویز و صدهای مزاحم از فایلهای صئتی
- اتوماسیون حرفهای کمک رسان تعبیه شده در نرم افزار
- قابلیت بازگردانی صداها و افکت های حذف شده از روی فایل صوتی اصلی
- قابلیت برش قسمت خاص از صدا و اضافه نمودن صداهای دیگر به جای صدای فایل قبلی
- سرعت و دقت بسایر بالا در ویرایش صداها
- کیفیت خروجی عالی و با افکت های بسیار منظم و حرفه ای
- قابلیت ویرایش و جایگزینی صداها از طریق فرکانس ، نمودارهای افکت ، نمودارهای نمایش دهنده حد صدا و …
- قابلیت بار گزاری داد های به روز شده از اینتر نت در اسرع و قت و در کمترین زمان ممکن
- بهینه سازی صداهایی که با میکرفون های دقیق ضبط نشده و یا فضای ضبط آنها شلوغ و … بوده
- سازگاری با انواع سیستم های عمل روز دنیا
- فضای کاربر آسان ، کاربر پسند و بسیار پویا


نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام.ممنون از نرم افزاری که گذاشتین.خسته نباشین.سوالی که دارم اینه که میشه اصلا صدا روش ضبط نکرد وصدای خواننده رو از آهنگ حذفش کرد؟

گمون نکنم.

سهیلا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

نرم افزاری سراغ ندارین صدای خواننده را با کیفیت خیلی خوب از آهنگ حذف کنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد