نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Portable ImToo ISO Burner ۱.۰.۳۱ رایت انواع فایل های ISO

imToo ISO Burner یک برنامه ساده و در عین حال بسیار قوی برای رایت فایل های ISO بر روی سی دی می باشد . با ImToo ISO Burner شما براحتی قادر خواهید بود فایل های ISO خود را بر روی CD و یا DVD رایت کنید . همچنین این برنامه قادر به رایت بر روی CD و DVD+-R/RW و DVD+R DL می باشد . یکی از خصوصیت های جالب این برنامه پورتابل بودن آن می باشد که با استفاده از این خصوصیت شما به راحتی قادر خواهید بود که این برنامه را بر روی کول دیسک ها و یا حافظه های فلش جا به جا کنید و در هر جایی که مایل بودید بدون نیاز به نصب برنامه ان را استفاده کنید .

توضیح بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب


توانایی های ImToo ISO Burner به رایت فرمت ISO محدود نمی شود , این برنامه همچنین قادر به رایت فرمت هایی مانند BIN/CUE و IMG و MDF و NRG و CDI و B۵i و B۶i و DMG نیز می باشد .

With fast writing speed :

توانایی ها و عملکرد این برنامه با سرعت رایت بالا و کیفیت عالیه رایت و توانایی نوشتن و رایت بر روی CD-R , CD-RW , DVD-R , DVD+R , DVD-RW , DVD+RW و DVD+R DL بالاتر از خیال و تصور شما می باشد .

ImTOO ISO Burner provides you more options like erasing rewritable disc :

نرم افزار تنظیمات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خودش قرار داده است تا سهولت استفاده را برای استفاده کنندگان بر آورده کند . تنظیماتی مانند پاک کردن (erasing) سی دی های rewritable , انتخاب سرعت رایت و چک کردن اطلاعات رایت شده بر روی سی دی و امکاناتی دیگر برای تنظیماتی می باشد که ای برنامه برای کاربران فراهم کرده است .

این نرم افزار به صورت Portable می باشد, یعنی جهت اجرای آن نیازی به نصب نمی باشد.

 

 

 


دانلود Portable ImToo ISO Burner ۱.۰.۳۱
نظرات 1 + ارسال نظر
پویا روحی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد