نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

CyberLink PowerDirector نرم افزاری برای ویرایش فایل های ویدئویی

www.persiandown.com

CyberLink PowerDirector نرم افزاری برای ویرایش فایل های ویدئویی دیجیتالی است که امکان خلق ویدئوهای حرفه ای را فراهم می آورد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود با اضافه کردن مجموعه ای از تصاویر با جلوه­های متحرک، لایه­هایی از آهنگ­ها، صدای قسمت های مختلف، جلوه­های ویژه و انتقالی و … ویدئوهایتان را ویرایش کرده و آن­ها به صورتی کاملا حرفه ای درآورید.
اگر شما تجربه ای در ساخت ویدئو یا خلق جلوه های متحرک ندارید، اصلا نگران نباشید، CyberLink PowerDirector ابزاری ساده است که با کمی تمرین می توانید بر آن مسلط شوید. توسط این نرم افزار در زمانی بسیار کم، می توانید ویدئوهای موردنظرتان را ایجاد کنید و آن­ها به دوستان ایمیل کنید یا برروی دیسک رایت کنید و یا آن­ها را برروی اینترنت بارگذاری کنید.


شما می توانید درنهایت ویدئوی موردنظرتان را با فرمت های کاملا سفارشی با پشتیبای از محتوای HD که شامل فرمت های AVCHD, MPEG-2 HD و WMV-HD می باشد، ایجاد کنید.

طراحی منو برای دیسک. پشتیبانی از قالب های طراحی همه­ی دی وی دی های جدید.

محیط کار قابل تغییراندازه، برای راحتی کار، محیط کاری را می توانید به دلخواه خود تغییراندازه دهید.
6 لایه برای خلق جلوه های تصویری. طراحی جلوه های ویدئوهای مهیج مانند پوشش های چندلایه ی تصویری. Dolby Digital 5.1 Creator، رایت صوت های احاطه کننده­ی صدا برروی دیسک که از گوش کردن به آن با سیستم های خانگی لذت خواهید برد.

Enhance Videos and Photos with Magic Tools
ارتقا دهنده ی قدرمند ویدئوها، اصلاح هوشمند قسمت های مشکل دار ویدئوها و ذخیره آن­ها. شما می توانید درجه اصلاح را کم یا زیاد کنید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

ویرایش خودکار ویدئو، یکی از تم ها را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ویدئوی موردنظرتان، بقیه­ی کار را به ما بسپارید، تمامی مراحل کار به صورت خودکار صورت خواهد گرفت.

خلق جلوه­های متحرک حرفه­ای، یکی از 7 قالب غیرتکراری که شامل انواع سه بعدی جدید نیر می باشد، را انتخاب کنید و جلوه های دلخواه خود را ایجاد کنید.

Acquire Online Resources Easily
دسترسی مستقیم به تصاویر از Flickr™، تصاویری که برروی Flickr™ آپلود کرده اید را بازیابی و استفاده کنید. این تصاویر را می توانید به صورت مستقیم در نرم افزار وارد کنید.
تعداد بیشمار صدا در FreeSound، هرگز برای یافتن صدای موردنظرتان درمانده نشوید، با استفاده از تگ صدای موردنظرتان آن­را جستجو کنید و بیابید.

Connect with other PowerDirector Users on DirectorZone
اجتماع PowerDirector، از طریق سایت PowerDirector می توانید با دیگر کاربران این نرم افزار به صورت آنلاین به بحث و گفتگو بپردازید.
دانلود جلوه های جدیدی که توسط سایر کاربران نرم افزار ایجاد شده اند.
قرار دادن جلوه­های جدید که ایجاد کرده اید برروی سایت PowerDirector، با این کار کاربران دیگر نیز خواهند توانست از زحمات شما استفاده کنند.

سیستم عامل های پشتیبانی شونده:

Windows Vista , XP (Windows XP Service Pack 2 is required for HDV capture


سایت سازنده
حجم 151 MB

سرور سایت
http://dl.parsi-soft.net/Programs/English/2008/CyberLink_Power_Director.part1.rar
http://dl.parsi-soft.net/Programs/English/2008/CyberLink_Power_Director.part2.rar

Rapidshare
http://rapidshare.com/files/13596936...ctor.part2.rar
http://rapidshare.com/files/13597222...ctor.part1.rar

پسورد: www.persiandown.com

توجه!:این برنامه تست نشده است و ممکن است(این امکان کم است)فایل خراب باشد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد