نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

ویندوز مدیا پلیر 11 Windows Media Player 11 for Windows XP

منبع : www.AsanDownload.com

حتماً شما هم همیشه دنبال پلیرهای موسیقی و فیلم مناسب می گشتید و دوست داشتید همیشه بهترین و جدیدترین پلیرها رو داشته باشید. نرم افزار ویندوز مدیا پلیر که از قدیمی ترین پلیرها می باشد. Winows Media Player را تمامی شما عزیزان به عنوان اولین نرم افزاریWindows Media Player 11 Final آخرین نسخه ی این محصول میباشد که امکانات فوق العاده و بی نظیری دارد. که در ویندوز برای پخش صوت و تصویر هم از درون هارد و هم اینترنت به وجود اومده میشناسید. این نرم افزار قدرتمند شرکت مایکروسافت در طول سالها پیشرفت های زیادی داشته و اکنون Windows Media Player 11 Final آخرین نسخه ی این محصول میباشد که امکانات فوق العاده و بی نظیری دارد.
لینک دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

قابلیتهای جدید نرم افزار Windows Media Player 11 v11.0.5721.5145:
 - سبک جدید ترسیم منو ها
 - دسترسی سریع به تنظیمات کلیه ی عملکرد ها٬ تنها با یک کلیک بر روی گزینه ی آنها
 - وجود کلید های عقب و جلو به منظور رجوع به مراحل پیشین و پسین
 - سهولت در دسترسی به عملکرد های کنترل با طراحی جدید نوار کنترل
 - نمایش اکولایزر٬ وضعیت پخش و عکس آلبوم در گوشه ی سمت چپ تصویر
 - وجود سرویس جدید URGE شبکه ی MTV به منظور سهولت در دسترسی به بیش از 2 میلیون ترانه از سبک های متفاوت موسیقی
 - امکان استفاده از سرویس دهندگان منتخب نسخه ی دهم Media Player همانند Audible, FYE, Live365, Movielink, MSN Music, Napster, Passalong, Puretracks, Wal-Mart, XM Radio
 - اضافه شدن فرمت WAV به منظور تبدیل سی دی های صوتی
 - نمایش دسته ای عکس آلبوم های هم سبک
 - طرح بندی های متفاوت نمایش فایل های موجود در آرشیو و بهبود در سازمان یافتگی اطلاعات
 - قابلیت جستجوی سریع به منظور یافتن فایل صوتی یا تصویری مورد نظر
 - نحوه ی جدید اضافه نمودن فایل ها مستقیما به لیست
 - وجود امکانات جدید به منظور دستگاه های صوتی/تصویری قابل حمل همانند iriver clix و Creative Zen Vision:M یا تلفن های همراه مثل Nokia N91
 - وجود نمایشگر ظرفیت سی دی در گوشه ی صفحه به منظور اطلاع از فضای باقی مانده و نیز امکان ادامه ی رایت بر روی سی دی بعد٬ در صورت تکمیل ظرفیت سی دی موجود
- و...


مایکروسافت بالاخره نسخه پایانی Windows Media Player 11 را برای دانلود عرضه کرد. سعی داریم بخش‌های توسعه یافته و یا بهتر شده را به شما معرفی کنیم. گفتنی است که Windows Media Player 11 یا EMP11 به زبان‌های دیگری مانند آلمانی نیز درست شده است. و اما زمان آن رسیده است که اطلاعاتی راجع به عملکرد‌های جدید به دست آوریم. اولین موردی که پس از نصب به چسم می خورد، صفحه منظم و مرتب WMP11 می‌باشد.
مایکروسافت سعی در این داشت که در هنگام ساخت صفحه WMP11 ارتباط تنگاتنگی را با ویندوز ویستا ایجاد کند به گونه‌ای که دیگر WMP11 در ویستا غریب به نظر نرسد.
این چهارچوب به گونه‌ای تنظیم شده است که نوار منو به کلی حذف شده است. البته آوردن این نوار کاری بسیار ساده است، تنها کافیست که دکمه Alt را چند لحظه‌ای در حالت کلیک نگه دارید و یا در مکان آزادی در نوارها یکبار دکمه راست موش را فشار دهید.
در صورت تمایل می‌توانید نوع Windows Classic را انتخاب کرده و به این وسیله نیز به نوار منو دست یابید. اما راحت‌ترین را ه برای دستیابی به نوار مورد نظر، فشار دادن ترکیب دکمه ‌های CTRL+M می‌باشد. دکمه‌هایی که با آنها کارهای اصلی مربوط به یک فیلم را ماند اجرا انجام می‌دهیم در نوار پایین در مرکز قرار گرفته‌اند. توجه داشته باشید که در هنگام کوچک کردن (WMP11) باز هم دکمه‌ها قابل دید و عملکرد خواهند بود. اگر ویدیویی در حال اجرا باشد، توسط دکمه‌های اصلی در پنجره کوچکی نشان داده می‌شود.
اگر نشانگر موش در این پنجره کوچک حرکت داده شود، دکه‌های دیگری نیز ظاهر می‌شوند که مربوط به جلو و عقب بردن سریع فیلم می‌باشند.
- Media libraryدر WMP11 نیز کاربر مانند نسخه‌های قبلی می‌تواند توسط دکمه‌های قابل فشاری در نوارهای کناری نوع را انتخاب کند. copy from CD, Media library, Now Playing, Media Gyida, copy to CD Device و ... در نسخه US به جای گزینه Media Guide گزینه Urge وجود دارد که به یکی از پخش‌کننده‌های موزیک اینترنتی مربوط به کانال MTV وصل شده و به دوستداران موزیک، موسیقی‌های بیشماری را ارائه می‌کند.
در قسمت مربوط به media library بخش جداگانه‌ای برای جستجو وجود دارد که این جستجو در تمامی مواردی که در Media library ضبط و یا پخش شده‌اند انجام می‌گیرد. به محض وارد کردن اولین حرف، تمامی مواردی که حرف وارد شده در آنها وجود دارد نشان داده می‌شوند. این عملکرد به نام Instant Search معروف شده است.
برای کسانی که ویستا را آزمایش کرده‌اند، Navigation موجود در Media library چیز تازه‌ای نیست. در این قسمت توسط گزینه‌های تنظیم شده‌ای که قابل کلیک کردن بوده و در سطر آدرس یافت می‌شوند می‌توان عمل Navigation را انجام داد.
به این ترتیب برای مثال گزینه C:\user\Benutzername\Documents تبدیل به Username-Documents خواهد شد. در (WMP11) ابتدا طبقاتی مانند Videos، Pictures، Music و TV را خواهید داشت که با انتخاب هر کدام زیر طبقات مربوط باز خواهند شد.
این گونه می‌توانید انتخاب کنید که خواستار اجرای آهنگ، رادیو، عکس‌ها و یا ویدیوها می‌باشید. اگر برای مثال بخش Music را برگزینید، سپس در سمت راست می‌توانید انتخاب کنید که موسیقی‌ها بنا به چه ترتیبی مثلا نام خواننده، نام آهنگ، آلبوم و ... اجرا شوند.
اگر آلبوم را انتخاب کنید، در نوار مربوط به Navigation گزینه Music-Media Library-Album به چشم خواهد خورد. با یکبار کلیک کردن بر روی نماد فلاش کنار البوم تمامی آلبوم‌های موجود در Media library ظاهر خواهند شد. به عنوان جایگزین می‌توانید فلاش کنار Media library را فشار داده و تمامی آهنگ‌ها را بنا به خواننده مرتب کنید.
گر چه در نگاه اول کار با Media library بسیار سخت به نظر می‌رسد اما تنها پس از کمی کار، بسیار آسان خواهد شد. آلبوم‌های جدید را می‌توانید به صورت دستی به library اضافه کنید. البته به عنوان جایگزین خود player هم به محض یکبار اجرا شدن آلبوم این کار را خواهد کرد. player به صورت خودکار در اینترنت به دنبال جلد روی سی‌دی این موزیک و همچنین بقیه موسیقی‌های این آلبوم گشته و به این ترتیب کلکسیون کاملی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
- عملکردهای جدید دیگر
لیست موزیک‌های در حال پخش را می توان در WMP11 به شخصه تنظیم و ثبت کرد. از این لیست‌ها می‌توانید برای  انتقال سریع فایل‌های موسیقی به دستگاه‌های وصل شده به کامپیوتر و یا کپی کردن آنها بر روی CD/DVD استفاده کرد. بنا به درخواست شما این هماهنگی از طریق کامپیوتری که به شبکه متصل می‌باشد نیز امکان‌پذیر خواهد بود. این کامپیوترهای موجود در شبکه می‌توانند فایل‌هایی را به تبادل بگذارند که سپس لیستی از همین فایل‌ها نیز در WMP11 قابل مشاهده خواهد بود.
قبل از کپی کردن بر روی یک سی‌دی یا دی‌وی‌دی در نواره پایینی نشان داده خواهد شد که فایل‌های انتخابی شما چه میزان فضایی را اشغال می‌کنند و چه میزان فضایی هنوز از سی‌دی‌ یا دی‌وی‌دی خالی می‌باشد.
فایل‌هایی که خواستار هماهنگی و تنظیم آنها می‌باشید را می‌توانید به صورت دستی هم به محوطه "Synchronize" بکشید. کسانی که راحتی را ترجیح می‌دهند بهتر است از عملکرد "Shuffle Music" استفاده کنند.
با اینکار در لیست "sync" تنها آن دسته از فایل‌های موسیقی خواهند آمد که توسط کاربرد به تعداد دفعات بیشتر در (WMP11) اجرا شده اند. عملکرد "Shuffle Music" توجهی را نیز به میزان فضای قابل دسترسی در دستگاه‌های قابل حمل دارد. با کمک "Reverse sync" می‌توانید عکس‌ها و در کل فایل‌هایی را که دردستگاه قابل حمل موجود هستند را دوباره به Music library موجود در کامپیوتر Synchconize کنید.
توجه داشته باشید که پشتیبانی از دستگاه های دارای عملکرد "play for sure" نیز در این نسخه بسیار بهتر شده است. توسط عملکرد Ripping اجازه کپی کردن آن  دسته از سی‌دی‌های موسیقی که دارای حق رایت می‌باشند بر روی کامپیوتر داده نمی‌شود. از قالب‌های قابل اجرا می‌توان MP3، WAV، WMA را نام برد.
- Xbox 360 و فیلمهای دی‌وی‌دی‌:
دارندگان  Xbox 360 می‌توانند از WMP11 برای این استفاده کنند که فیلمهای ویدیویی را مستقیما از کامپیوتر بر روی کنسول به صورت Stream نمایش دهند. بنا به اخبار رسیده تاکنون فقط نمایش به صورت Stream فایل‌های WMV پشتیبانی می‌شود. اما این بحث حتمیست که دیری نمی‌پاید و این پشتیبانی متعلق به فیلم‌های Div-X هم می‌شود.
البته فراموش نشود که شرایط اصلی وصل بودن Xbox 360 توسط شبکه به کامپیوتر می‌باشد. در ویندوز ویستا مطالب بسیاری توسعه پیدا کرده و یا در حال توسعه هستند: بدینوسیله ممکن خواهد بود که فیلم‌های ویدیویی مختلف، موسیقی، عکس، کانال‌های تلویزیونی مستقیما از کامپیوتر بر روی Xbox 360 به صورت Stream نمایش داده شود.
یکی از بخش‌های توسعه یافته در WMP11 تنها مورد استفاده کاربران ویستا خواهد بود:

ویندوز ویستا بدون احتیاج به نصب برنامه یا دستکاری در عملکردها می‌تواند فیلم‌های دی‌وی‌دی را پخش کند و برای این کار نیز تمامی عملکردهای لازم را به صورت استاندارد دارا می‌باشد اما برای مثال در ویندوز ایکس‌پی باید مثل همیشه نرم‌افزار DVD-Player نصب شود تا WMP11 بتواند یک فیلم دی‌وی‌دی را پخش کند. در بیانی ساده‌تر: در ویندوز ویستا دیگر احتیاجی به خرید یکسری نرم‌افزار مانند DVD-Player نیست.


DOWNLOAD FULL FROM HERE=


http://www.humyo.com/F/4982343-175106491


OR DOWNLOAD FULL FROM HERE=


http://tinyurl.com/ygz2nk
نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر ایران لینک باکس جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.linkbox-of-iran.sub.ir

با درود و احترام
من مدیر ایران لینک باکس هستم به نظر میرسد که لینک باکس را حذف کرده اید میتوانم جویای علت آن باشم؟ در ضمن پیامی را که در بخش ارتباط مستقیم قرار داده بودید خواندم.
با سپاس
مدیر ایران لینک باکس

بروزر تون رو چک کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد