نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

بدست آوردن پسورد ایدی یاهو

با این برنامه میتونید بدون فرستادن هیچ گونه فایلی پسورد ایدی یاهوی طرف را بست آورید فقط باید شخص مذکور را به روم دعوت کنید. کار کردن با برنامه هم آسونه و نیازی به توضیح نداره!


برای دانلود این برنامه با لینک مستقیم به ادامه متن مراجعه کنید...

DOWNLOAD=

http://marmdn.parsaspace.com/Grab-N-Crack.zip

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

این نرم افزاری که گذاشتین برای بدست آوردن پسووورد آی دی کا باهاش چه جوریه لطفا جوابشو به من ایمیل کنید متشکرم محسن

behnam شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ق.ظ

lotfan taregheh estefadeh in barnameh ra marhaleh beh marhaleh vaseh man tozeh bedien va agheh emkanesh hast vaseh man email kon merci

پریسا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام ببخشید اگه میشه توضیح بدین چطوری میشه با این برنامه کار کرد من دانلود کردم اما نمیدونم چطوری باهاش کلر کنم اگه میشه روش استفاده از این برنامه رو به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم خیلی لازم دارم

رضا دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام
مرسی
تو رو خدا روش کارشو بهم بگو هیچی نمیفهمم ازش و خیلی بهش نیاز دارم
از همین حالا ازت تشکر میکنم واسه کمکت
واسم ایمیل کن اگه میشه
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد