نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

:: AutoImager 3.06 برنامه ای برای تبدیل فرمت تصاویر و عکس ها ::

امروزه بسیاری از نرم افزارهایی که برای مدیریت تصاویر و فایل های مختلف عکس برای کاربران ارائه می شود در درون خود از ابزارهایی برای انجام امور ویرایشی و یا عملیات تبدیل فرمت تصاویر استفاده می کنند تا کاربران با استفاده از این ابزارها ، نیازهای مورد نیاز خود در این زمینه ها را برطرف کنند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه تولیدات نرم افزاری برای انجام امور گرافیکی و یا برنامه های مدیریت فایل های عکس می کنند ، امروزه نرم افزارهایی را صرفا برای انجام این امور و رفع نیازهای این چنینی برای کاربران ایجاد می نمایند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به رفع نیازهای خود در زمینه یاد شده خواهید بود.

AutoImager نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا عملیات تبدیل فرمت فایل های تصویری عکس را به راحتی انجام داده و عکس ها را در هر فرمت دلخواه ذخیره سازی نمایند. این نرم افزار قدرتمند بیش از 140 فرمت مختلف گرافیکی را برای انجامعملیات تبدیل پشتیبانی می کند که از میان آن ها می توان به AFP, ANI, AWD, BMP, CAL, CGM, CLP, CMP, CMX, CUR, CUT, DGN, DIB, DRW, DWF, DWG, DXF, DWG, EMF, EPS, EXIF, FAX, FPX, GBR, GEM, GIF, ICA, ICO, IFF, IMG, ITG, J2K, JBIG, JIF, JPEG, JTF, LBM, MAC, MDA, MSP, PBM, PCD, PCT, PCX, PDF, PGM, PNM, PPM, PSD, PLT, PLT2, PBM, PCL, PDF, PNG, PSP, PTK, RAS, SCT, SGI, SHP, SMP, SUN, SVG, TIFF, TGA, XBM, XPM, XWD, WBMP, WFX, WMF, WPG و ... اشاره نمود. همچنین می توان فایل های متنی و دیگر فایل های قابل تبدیل نظیر PDF را به عکس تبدیل نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  Mystik Media می باشد.

 

DOWNLOAD WITH CRAK FROM HERE=

http://marmdn.parsaspace.com/AutoImager%203.06.zip

OR DOWNLOAD WITH CRACK FROM HERE=

 http://rapidshare.com/files/128108521/AutoImager_3.06.rar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد