نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

سایتی رویایی برای اپلود!

همواره وب سایت های آپلود فایل برای کاربران مهم و حتی یک نیاز به حساب می آید. در 20 وب سایت ایده آل برای آپلود فایل شما می توانید لیستی از بهترین های آپلود فایل را مشاهده کنید. سایت هائی که عمده تفاوت آنها با هم در محدودیت حجمی و دوام فایل خلاصه می شود. البته در بین سایت های آپلود می توان وب سایت هائی پیدا کرد که خدماتی فراتر از آنچه تا به حال تجربه کرده ایم به ما می دهند. یکی از این وب سایت ها ، سایت انباره فایل آنلاین، هیمایو است، وب سایتی که 30GB برای ذخیره فایل به طور رایگان به اعضای خود می دهد.( اجازه ی استفاده از امکان resume را نیز می دهد!)
برای مشاهده عکس در ابعاد کوچک کلیک کنید
البته این تمام آنچه که این سایت به کاربران خود می دهد نیست، بلکه خلاقیت این وب سایت در ارائه برنامه ای با نام دسکتاپ کلاینت است . برنامه ای که با نصب آن یک درایو در سیستم شما با حجم 30GB ساخته می شود، شما با اینکار قادر خواهید بود بر فایل هائی که در سایت هیمایو دارید مدیریت کنید، همچنین به صورت آفلاین و آنلاین فایل ها را ویرایش کنید.
به شخصه پیشنهاد می کنم اگر تا به حال تجربه استفاده از این وب سایت را نداشته اید، همین حالا اقدام کنید برای شروع اول عضو سایت شوید، سپس برنامه دسکتاپ کلاینت را دانلود کنید .
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://mrbox.coo.ir

سلام
بهتون تبریک می گم وبلاگ خوبی دارید
خوش حال می شم باکس ما رو توی وب تون قرار بدید و لینک ثابت از ما دریافت کنید..
منتظرتون هستم..
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد