نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

ال فور آی مسنجر

مسنجر کاربردی ال فور آی ، نخستین پیام رسان فارسی است که پس از ارائه نسخه تحت وب آن ، توسط سایت ال فور آی و تحت حمایت شرکت پارس آنلاین بهال فور آی مسنجر عنوان نرم افزاری توانمند ، پرسرعت و قابل اطمینان به هموطنان گرامی تقدیم می گردد .
در این نرم افزار ضمن انتقال پیام های دو طرفه ، ایجاد اتاق های گفتگوی خصوصی و عمومی با امکاناتی چون اخراج ، تحریم و… (تحت مدیریت کاربران ) محیطی سالم و دلچسب را برای گفتگو فراهم می سازد .
 با آرشیو موسیقی بزرگ فراهم شده در سیستم ، کاربران می توانند ضمن گپ و گفتگو ، از آهنگ های مورد علاقه خویش بی نیاز از اینترنت پر سرعت ، با کیفیت مناسب بهره مند شوند .
 از ویژگیهای برجسته جامعه ارتباطات زنده ال فور آی ، می توان به جایگزینی نسخه تحت وب که با حجم کم و بی نیاز از دریافت نرم افزار به عنوان ابزاری نیرومند جهت دسترسی سریع و انجام کارهای ضروری در نظر گرفته شده است، اشاره نمود . با این اوصاف ، مسنجر کاربردی با امکاناتی بیشتر و سرعتی به مراتب بالاتر از نسخه تحت وب ، شما را در پیشبرد خواسته هایتان یاری می نماید و لذت گپ و گفتگوی فارسی را برای فارسی زبانان دو چندان می کند .


 سایر ویژگی ها :
گفتگوی دو نفره و گروهی
اتاق های گفتگوی شخصی
ارسال فایل
ویرایشگر متن
سرعت بالای انتقال پیام
مدیریت سلسله مراتبی اتاق ها
پخش موسیقی آنلاین از آرشیو ال فور آی

  • حجم : ۶,۶۶ مگابایت
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد