نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

NeoTrace PRO 3.25 نرم افزاری برای مسیر یابی از اطلاعات

متخصصین شبکه های کامپیوتری و مدیران شبکه ها امروزه از تکنیک ها و ابزارهای مختلفی برای رفع  امور و مشکلات در شبکه های کامپیوتری تحت مدیریت خود استفاده می کنند. انجام عملیات Trace یکی از مهمترین مواردی می باشد که یک کاربر و یا مدیر شبکه براش شناسایی موقعیت خود و سیستم کامپیوتری مورد نظرش در اینترنت می تواند آن را به انجام رساند. با انجام عملیات Trace کاربران می توانند تا مسیر عبور اطلاعات خود از مبدا که سیستم خود آن ها می باشد تا مقصد یعنی سیستمی که اطلاعات بر روی آن بارگذاری می شود را مشاهده نمایند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که با ویژگی های مختلف خود موقعیت سیستم شما و کامپیوترهایی که از مبدا تا مقصد اطلاعات شما بر مسیر راه می باشند را مشخص می کند.

 

NeoTrace PRO نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به موقعیت یابی سیستم های موجود در شبکه ها و شناسایی Gateway های موجود در راه ارسال اطلاعات خود می باشند. در این نرم افزار کاربران به صورت کاملا گرافیکی و با استفاده از نقشه موجود در نرم افزار می توانند مسیر مربوط به عبور اطلاعات را به صورت کاملا گرافیکی و شبیه سازی شده از لحاظ موقعیت فیزیکی سرورها بر روی گره زمینه مشاهده کنند که در بسیاری از نرم افزارهای مشابه برای انجام عملیات Trace تنها می توان نام سیستم های موجود بر مسیر راه را مشاهده نمود. این نرم افزار کاربردی که امروزه توسط بسیاری از مدیران شبکه ها به منظور کنترل و نظارت بر مسیر و راه انتقال اطلاعات آنها می باشد ، محصولی از شرکت McAfee می باشد.

 

DOWNLOAD=

http://rapidshare.com/files/130866818/neotracepro.zip

OR DOWNLOAD FROM HERE=

http://www.2shared.com/file/3618959/3ff7b096/neotracepro.html

PASSWORD NEEDED FOR UNZIP=

www.softdownload.blogsky.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد