نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

WinJPG 1.2

 

آیا به کیفیت عکسهایی که از دوربین دیجیتال خود می گیرید علاقمندید؟ البته که عکسهایتان دارای کیفیتی مناسب اند اما آنها می توانند بهتر به نظر برسند. برنامه WinJPG این قابلیت را به شما می دهد که عکسهایتان را بصورت تک تک یا گروهی بالا ببرید. WinJPG جهت بالا بردن کیفیت تصاویر از الگوریتمهای پیشرفته و خوبی استفاده می کند که حاصل کار باعث می شود رنگ تصاویر بسیار طبیعی و با طراوت تر به نظر برسد و کنتراست آنها بهبود یابد. این برنامه علاوه بر عملیاتی که بر روی عکسها اعمال می کند قادرست آنها را برای انتشار در وب مهیا کرده و حتی بصورت خودکار آنها را در صورت اتصال به شبکه به آدرس ایمیل مورد نظر ارسال کند با توجه به این قضیه که اندازه و حجم تصاویرمناسب و مطلوب باشد. این برنامه می تواند هم بصورت یک برنامه معمولی و هم بصورت یک addon در محیط ویندوز استفاده شود. WinJPG بعد از نصب به منوی راست کلیک موس (context menu) اضافه می شود و همین امر باعث می شود که کارکردن با آن راحت تر و سریعتر شود. برای اینکار کافیست روی عکسی که نیاز به بهینه سازی دارد کلیک راست کرده و روی گزینه Enhance/Sharpen/Optimize کلیک کنید که در آن صورت برنامه بصورت خودکار اجرا می شود و تغییرات لازم روی عکس اعمال می گردد.


خصوصیات برنامه:
- بهبود رنگ عکسها: این امر به کمک الگوریتمهای پیشرفته صورت می گیرد که باعث می شود رنگها طبیعی تر و مطلوب تر به نظر برسد.
- آماده کردن تصاویر برای وب: این برنامه علاوه بر بالا بردن کیفیت تصاویر آنها را برای استفاده در محیط وب نیز آماده می کند. معمولاً تصاویری که از دوربینهای دیجیتالی گرفته می شوند مناسب چاپ هستند اما به خاطر حجم و سایز بالا برای استفاده در وب مناسب نیستند. این برنامه با توجه به قابلیتهایی که دارد عکسها را با توجه به حفظ کیفیتشان برای استفاده در وب آماده می کند.
- سادگی و راحتی کار با برنامه: مدیریت رنگ عکسها با این برنامه با 3 شماره انجام می شود، 1- انتخاب عکس 2- راست کلیک روی آن 3- انتخاب گزینه ‘Enhance…’ پس از آن برنامه پردازش را روی عکس انجام می دهد و حاصل کار را بصورت فایلی مجزا یا روی همان فایل ذخیره می کند.
- پردازش دسته جمعی: 1 عکس، 10 عکس، 100 عکس یا ده پوشه از عکس، تعداد مهم نیست این برنامه قادرست عمل پردازش را روی تمام آنها انجام دهد و شما فقط کافیست عکسها یا پوشه عکسها را انتخاب کنید. بقیه کار را به برنامه بسپارید. با اینکار در وقتتان صرفه جویی می شود و از اینکه شما ناچار باشید تک تک پوشه ها را باز کنید و هر عکس را بصورت مجزا ویرایش نمایید بی نیاز می شوید.
- انضمام و همبستگی با ویندوز: شما برای کار با این برنامه نیاز نیست که هربار آنرا اجرا کنید. از آنجا که این برنامه در منوی راست کلیک ویندوز اضافه شده است کافیست از این طریق و هر وقت که مایلید آنرا اجرا کنید و همین امر باعث شده که WinJPG جزئی از سیستم عامل به حساب آید.
- اضافه کردن Water mark به تصاویر: شما می توانید زمان و تاریخ مورد نظرتان را در هرجای عکس که مایلید ثبت کنید.
- پشتیبانی از فایلهای PNG, GIF, JPEG, BMP, ICO, EMF, WMF, TIF
- حجم کم

سیستم عاملهای پشتیبانی کننده:
Windows XP, Windows 2003, Windows 2000 , Windows Vista

نظرات 2 + ارسال نظر
قاسم شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.ghasemrayaneh.blogsky.com

سلام وب جالبی داری به ما هم سر بزن

شیرازی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ق.ظ http://shirazy.blogfa.com

باسلام اگر امکان دارد فایل قابل دانلود برنامه هایت را برایم بفرست.باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد