نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

آخرین نسخه آنتی ویروس نود ۳۲ , ESET NOD32 Antivirus 4.0.68 BETA

نرم افزار ESET NOD32 Antivirus 4.0.68 BETA میزان حفاظت پیشگیرانه ( Proactive) نرم افزارهای نسخه قبلی را در مقابل تهدیدات جدید رایانه ای بطور قابل ملاحظه ای افزایش داده است. کاربران به راحتی می توانند در اینترنت گشت و گذار داشته باشند و یا فایلی را دریافت ( Download) کنند.، عکسهای خود را با دوستانشان به اشتراک گذاشته و مشغول بازیهای رایانه ای گردند. تبادل ایمیل در محیط سالمی داشته باشند و بطور کلی از تهدیدات رایانه ای که بطور فزاینده ای آنان را تهدید می نماید آسوده خاطر شوند.


● آشکارسازی پیشگیرانه: اسـتفاده از تکنولوژی ” ThreatSense” بصـورت پیشـگیرانه کاربران را در مقابل ویروسـهای شناخته شـده و نا شـناخته محافظت می
نماید.
● فضای اشغالی بسیار ناچیز: نرم افزار ESET NOD32 Antivirus 4.0.68 BETA با استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستمی سرعت رایانه را هنگام اسکن برای اطمینان از سلامتی فایلها کند نکرده و در این هنگام کاربر می تواند بصورت آزادانه فایلهای خود را به اشتراک گذاشته و آزادانه در اینترنت کشت و گذار داشته باشند و حتی مشغول بازیهای رایانه ای گردند.
● کاربری آسان: فرآیند نصـب سـریع و آسان باعـث می شـود حتی کاربران تازه کار نیز از این نرم افزار به راحتی جهت سـلامت رایانه خـود اسـتفاده نمایند. نرم افزار
ESET NOD32 Antivirus 4.0.68 BETA در پشت صحنه رایانه شما اجرا می گردد و سلامت و راحتی را برای کار کردن با نرم افزار ایجاد می نماید.

این برنامه به هیچ گونه سریالی نیاز ندارد و فقط باید مثل همیشه بدون تغییر دادن کدی بر روی کلید اپدیت کلیک کرد.

دانلود با حجم 24 مگابایت برای ویندوز های 32 بیتی
دانلود با حجم 29 مگابایت برای ویندوز های 64 بیتی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد