نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

معرفی جدید تربن و کار امد ترین نرم افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل به همراه کرک

Portable FaceSwapper 1.0

نرم افزار FaceSwapper یکی از کوچکترین و زیباترین برنامه های گرافیکی جهت ایجاد افکتهای سه بعدی بر روی تصاویر دو بعدی چهره میباشد.

دوستان آشنا به نرم افزارهای ویژه انیمیشن به خوبی آگاهی دارند ایجاد جلوه های ویژه سه بعدی حتی برای تصاویر غیر متحرک نیازمند ساخت مدل سه بعدی دقیق از مضامین مورد نظر میباشد .
مراحل انجام کار ( که در بسیاری از موارد هنوز نیازمند توجه و دقت فراوان کاربران میباشد ) غالبا شامل طراحی اولیه با مجموعه ای از نقاط اصلی و مهم سوژه و سپس اتصال نقاط تعریف شده با آرایه ای از خطوط به یک دیگر میباشد Wiring Model
در مرحله بعدی معمولا نرم افزار مورد استفاده با در نظر گرفتن نقطه دید ناظر و با استفاده از الگوریتمهای مناسب اقدام به تصحیح نقاط قابل دید ، رنگ افشانی ، نوردهی و در صورت نیاز حرکت هدف در پس زمینه مناسب مینماید .


قابلیت نرم افزار FaceSwapper در ایجاد تغییرات سه بعدی در چهره از بسیاری جهات کاملا منحصر به فرد میباشد چنانکه حتی از بسیاری از نرم افزارهای بسیار بزرگ نیز ساخته نمیباشد . نرم افزار با یک ویزارد ساده آغاز میگردد.
پس از انتخاب پس زمینه Background مناسب و تصویر مورد نظر تنها کافی است با چند کلیک ساده قسمتهای اصلی تصویر مورد نظر ( نظیر چشمها ، ابروان ، لبها و چهارچوب صورت ) را مطابق مثال برای نرم افزار مشخص نماییم .
در مرجله بعد نرم افزار میتواند بدون نیاز به مدل سازی سه بعدی ، بدون نیاز به مراجعه چند گانه به پالت های انتخاب رنگ و فقط با ورود به مرحله بعد تصویر کامل سر را ، مطابق انتخاب کاربر تغییر زاویه داده و یا بچرخاند .
نرم افزار کاملا Portable بوده و به نیاز به هیچ کرک خاصی ندارد . تنها کافی است فایل FaceSwapper 1.0 Portable.exe را اجرا فرمایید .


دانلود با کرک

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.moviedl.blogsky.com

سلام

وبلاگ خوبی داری. خوشحال میشم ویلاگ من رو هم با نام بزرگترین مرکز دانلود ایرانیان لینک کنی

www.moviedl.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد